Vaak voelt de film als een pittig proefwerk in plaats van een relaxt avondje uit.
Von Trier plaagt en stoot, maar een echt uitdagende film wil het niet worden.
Intelligente actie van de bovenste plank, en net zo goed is als het eerste deel.
Een klinisch in beeld gebrachte wraaktragedie die je meeneemt naar oncomfortabele plekken.
Geschoten op 65mm, met veel lang aangehouden shots en zonder hippe, onzinnige stijlkunstjes.
Elke scheidslijn tussen goed en kwaad, dader en slachtoffer vervaagt in ELLE.
Remake van LA PISCINE (1969) is een zwoele maar matige thriller.
Wenders’ eerste echt fictiefilm sinds DON'T COME KNOCKING (2008) is niet de terugkeer waar we op hoopten.
Ondanks de knappe prestatie dat de film in één take is opgenomen, heeft het geen goede film opgeleverd.
Ondanks dat de film zich grotendeels in een kamer afspeelt, voelt het alsof de hele wereld om de hoek komt kijken.
The Cult Corner is een e-filmmagazine voor arthouse, genrefilms, mainstream en Nederlandse cinema.